wyszukiwanie zaawansowane

Zapraszamy: Poniedziałek - Piątek, 9.00 - 16.00

Telefony: 607780296, 609887443

Email: sklep@pupillo.pl

Strona główna1 » FAQ - pytania i odpowiedzi
0123
0

KATEGORIE PRODUKTÓW

FAQ - pytania i odpowiedzi

Witamy wszystkich obecnych i przyszłych Klientów :-)
Poniżej umieszczamy najczęstsze pytania i odpowiedzi na nie, tak, by jak najwięcej uprościć Wam proces przeglądania naszej oferty oraz zakupów i obsługi posprzedażnej.

1. Czy jest minimum wartościowe dla zamówień?
ODP.:
NIE, nie mamy takiego wymogu, nawet najmniejszy, najtańszy przedmiot z naszej oferty wysyłamy po poprawnym złożeniu zamówienia i jego potwierdzeniu z naszej strony.

2. Czy można u Was zamawiać dla stowarzyszeń pro-zwierzęcych, schronisk i fundacji?
Odp.:
TAK, wówczas należy tylko dodać komentarz do zamówienia o tych pozycjach, które mają być zrealizowane do danej organizacji i o sprecyzowanie o która chodzi. Można również zrobić oddzielne zamówienie i wybrać odbiór osobisty, by nie zostały doliczone koszty wysyłki nie zostało one wysłane do zamawiającego :-)

3. Jaki jest koszt wysyłki u Was?
Odp.
koszty wysyłki są zawsze określone w podsumowaniu zamówienia i opisane na stronie: koszty dostawy - zasady
Z darmowej wysyłki wyłączone są tylko klatki, akwaria, przedmioty gabarytowe, czyli dużych rozmiarów (np. opakowania ściółek 25kg - są naprawdę dużych rozmiarów)

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Odp.:
zamówienia realizujemy niezwłocznie, natychmiast, chyba, że któryś z zamówionych produktów ma wydłużony termin dostawy o czym informacja widnieje zawsze na karcie produktu. Wówczas czas realizacji zamówienia wynosi tyle, ile najdłuższy termin dostawy produktu. W 99,99% jest to natychmiast, jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone w danym dniu, do godziny 12.30-13.00, paczka wyjeżdża w tym samym dniu. Również zamówienia złożone i opłacone po 12.30-13.00 (choć nie zawsze da się to zrobić) wysyłamy w tym samym dniu, w zależności jednak od możliwości czasowych. Stajemy na głowie, żebyście byli w 100% zadowoleni. Mało kto lubi płacić i czekać :-)

5. Jak długo trwa realizacja wysyłki?
Odp.
Poczta Polska - dostawa w 48h, co nie wyklucza losowego problemu i przedłużenia.
Firma kurierska - regulaminy mówią tutaj o dostawie do 72h, ale zazwyczaj jest to do 24h.

6. W jaki sposób dokonać wyboru koloru, kształtu itp przy jakimś produkcie?
Odp.:
jeśli jakiś produkt ma możliwość wyboru koloru, kształtu, itp to nie znaczy, że mamy akurat na stanie coś, co jest dla Was odpowiednie. Dlatego zawsze pytajcie, gdy interesuje Was określony wariant produktu, żeby nie miało miejsce rozczarowanie. Żaden producent nie gwarantuje zawsze dostępności każdego z kolorów chociażby.
Jeśli nie dajecie informacji o jakimś kolorze czy zakresie kolorów, to zawsze wysyłamy losowo.
Np możemy mieć kolor zielony, czerwony, fiolet, a Wy chcielibyście pomarańczowy :-). Tak więc nie ma gwarancji, ze zawsze mamy każdy wariant produktu.

7. Czy sprowadzicie nowy produkt jeśli taki potrzebuję?
Odp.:
TAK, jeśli tylko jest to możliwe, to oczywiście TAK. Kwestia czasu, ewentualnie rozpoznania rynku jeśli to coś nowego itp. Ale staramy się nadążać za trendami rynku i potrzebami Klientów, wiec w 99% sprowadzimy także i Twój produkt, oczywiście jeśli go nie mamy w ofercie

8. Chcę zamówić więcej szt produktu, który ma ograniczenia wagowe/gabarytowe, jak tego dokonać?
Odp.:
wystarczy, że napiszecie do nas, wtedy podamy dodatkowy koszt transportu i wyślemy np dwie przesyłki do Was. Niektóre produkty są duże, musimy wiec ograniczać określoną ilość zakupu w jednej przesyłce, nie da się pewnych rzeczy uniknąć

9. Czy dostanę potwierdzenie wysyłki zamówienia?
Odp.:
TAK, każdy Klient sklepu otrzymuje od nas informację nt realizacji zamówienia, w tym powiadomienie o wysyłce (email i/lub sms)

10. Czy można u Was kupić voucher na zakupy?
Odp.:
TAK, wystarczy do nas napisać, a każdy Klient, który zakupi voucher otrzyma kupon na opłaconą kwotę i będzie mógł go przekazać komu tylko chce :-). Dany kod można wykorzystać tylko raz, wiec realizacja voucheru odbywa się zupełnie automatycznie

11. Co jeśli przesyłka dojedzie do mnie uszkodzona?
Odp.:
nie ma co się martwić, szkoda na to zdrowia. Wystarczy, ze spiszecie protokół reklamacji/uszkodzenia z kurierem i zgłosicie do nas reklamację, resztą się zajmujemy my i wszystko załatwiamy

12. Czy forma płatności "zapłać za 30dni" jest bezpieczna i jak to się odbywa?
Oczywiscie, ta płatność jest obsługiwana przez serwis PayU, jest tak samo bezpieczna jak pozostałe płatności online w tym serwisie/operatorze. Różnica polega na tym, ze płatności online są natychmiast pobierane z konta bankowego kupującego, natomiast po wyborze formy odroczonej płatności, użytkownik kierowany jest pod zabezpieczony formularz www, wypełnia tam niezbędne dane (podobnie jak przy ratach) i czeka kilka min na akceptację PayU. Jeśli wszystkie dane zostaną poprawnie uzupełnione transakcja jest akceptowana niezwłocznie przez PayU i od tego czasu Kupujący ma 30 dni na zapłatę w PayU za złożone zamówienie. Od tej wpłaty nie są naliczane odsetki. Nie jest to forma kredytu ani raty.

13. Co w przypadku gdy wybieram "płacę za 30dni" i zrezygnuję z zamówienia?
W takim przypadku Klient zgłasza to do nas, my zgłaszamy to do PayU i zwracamy kwotę zamówienia operatorowi. Płatność zostaje anulowana w systemie PayU i Kupujący nie posiada zobowiązań względem sklepu i PayU.

14. Co oznacza zapis, że produkt jest dostępny "na zamówienie"?
Oznacza to tylko tyle, ze nie mamy go na stanie, możemy go mieć w najbliższej dostawie, można go zamówić, tzn dodawać do koszyka, ale przed zamówieniem Klient winien się upewnić jaki jest czas realizacji dostawy tego produktu, ponieważ całe zamówienie będzie mogło być zrealizowane dopiero w tym właśnie wskazanym terminie.


Będziemy tutaj dopisywali wszystkie nurtujące Was pytania i od razu na nie odpowiadali :-)
Ostatnia aktualizacja: 16.01.2019r/12:30

Przejdź do strony głównej